воскресенье, 10 марта 2013 г.

Дуриніна Ліза: "Моє захоплення"

   Покликання душі та заспокоєння для серця – моє хобі - живопис. Серйозно займатися малюванням я почала чотири роки тому, коли дійсно відчула тягу до художнього мистецтва у всіх його проявах. Займаюся я приватно у викладача, який входив до десятки найкращих художників України. У результаті старанної та плідної праці я можу пишатися своїми досягненнями: 3 виставки пост-реалізму та імпресіонізму у Запоріжжі, та одна у Москві, виконана у жанрі модернізму та пост-реалізму. У червні 2011 року, одразу після інтерв’ю телеканалу «АЛЕКС», одну з моїх робіт опублікувала газета «МІГ», чому я дуже зраділа. Це був своєрідний знак для мене,що я йду за правильним шляхом. Я сподіваюся, людина , дивлячись на картини, буде розуміти щось важливе для себе або відкривати щось нове у своїй свідомості або підсвідомості. Я вважаю, мій творчий доробок донесе ідейність та унікальність кожній людині. Не хочу зупинятися на досягнутому і буду підкорювати вершини мистецтва знову і знову!

Комментариев нет:

Отправить комментарий